Det vanskelige barnerommet...


Et rom som jeg føler jeg ikke har fått helt dreisen på er rommet til storebror..
Jeg blir liksom aldri fornøyd...
Jeg ønsker å ha USA-Stars and stripes tema...
Men uten at det trenger å koste så mye..
Så nå har jeg laget en plan...
En liten handleliste (og ønskeliste) over ting som jeg har lyst til å kjøpe til rommet sånn etterhvert..

* Hvit hemnes sofaseng med oppbevaring og gjesteseng
*Et nytt sengeteppe (har kjøpt)
*Masse ensfargede røde, hvite og blå puter
*Lexington puter om jeg finner noen på salg
* En gammel amerika koffert fra loppis
*Et amerikansk flagg
*En dørmatte med stjerner
*En ny hylle/skjenk til bøker og diverse leker og gjerne fra loppis...
*En gammel kul slitt kontorstol fra loppis eller en hvit Henriksdalstol fra Ikea med langt trekk

Noen som har noen flere forslag eller ideèr?
Jeg blir kjempeglad for alle tips...

Den fine vimpelen er fra skjønne Anette og 

 Ønsker alle en fin torsdag!
Tusen takk for alle koselige kommentarer som dere legger igjen her. Helt herlig!
 Nicholas og meg i San Francisco 2006

No comments:

Post a Comment